Hajóbemutatók

Az idei Kékszalag-felvezető lapszámunkban nagy fába vágtuk a fejszét: rendhagyó módon a hajók oldaláról közelítve elevenítjük fel a nagy verseny történetét: sorra végigvettük, mikor milyen hajókkal nyerték meg Európa legrégebbi tókerülőjét. A több cikkből álló sorozat egyfajta különleges hajótabló, és nem mellesleg a technika fejlődésének ívét is szemléletesen mutatja be. Sorozatunk hetedik, befejező részében a katamarán-korszak hajói következnek.
Az idei Kékszalag-felvezető lapszámunkban nagy fába vágtuk a fejszét: rendhagyó módon a hajók oldaláról közelítve elevenítjük fel a nagy verseny történetét: sorra végigvettük, mikor milyen hajókkal nyerték meg Európa legrégebbi tókerülőjét. A több cikkből álló sorozat egyfajta különleges hajótabló, és nem mellesleg a technika fejlődésének ívét is szemléletesen mutatja be. Sorozatunk hatodik részében immár a nem is olyan régmúlt hajóival foglalkozunk – ebben a részben kezdődik a Liberák és a Lisa valamint Litkey Farkas diadalútja...
Az idei Kékszalag-felvezető lapszámunkban nagy fába vágtuk a fejszét: rendhagyó módon a hajók oldaláról közelítve elevenítjük fel a nagy verseny történetét: sorra végigvettük, mikor milyen hajókkal nyerték meg Európa legrégebbi tókerülőjét. A több cikkből álló sorozat egyfajta különleges hajótabló, és nem mellesleg a technika fejlődésének ívét is szemléletesen mutatja be. Sorozatunk ötödik részében az Assók, a klasszikus Liberák és a 11 M One Deisgn hajók következnek.
Az idei Kékszalag-felvezető lapszámunkban nagy fába vágtuk a fejszét: rendhagyó módon a hajók oldaláról közelítve elevenítjük fel a nagy verseny történetét: sorra végigvettük, mikor milyen hajókkal nyerték meg Európa legrégebbi tókerülőjét. A több cikkből álló sorozat egyfajta különleges hajótabló, és nem mellesleg a technika fejlődésének ívét is szemléletesen mutatja be. Sorozatunk negyedik részében a nyolcvanas évek elején megjelent Akrosokat mutatjuk be, amelyek a maguk idején majdnem olyan újdonságnak számítottak, mint a majdani Assók... De róluk majd később.
Az idei Kékszalag-felvezető lapszámunkban nagy fába vágtuk a fejszét: rendhagyó módon a hajók oldaláról közelítve elevenítjük fel a nagy verseny történetét: sorra végigvettük, mikor milyen hajókkal nyerték meg Európa legrégebbi tókerülőjét. A több cikkből álló sorozat egyfajta különleges hajótabló, és nem mellesleg a technika fejlődésének ívét is szemléletesen mutatja be. Sorozatunk harmadik része az ötvenes és hatvanas évek pangását, a cirkálók fénykorát időszakát mutatja be.
Az idei Kékszalag-felvezető lapszámunkban nagy fába vágtuk a fejszét: rendhagyó módon a hajók oldaláról közelítve elevenítjük fel a nagy verseny történetét: sorra végigvettük, mikor milyen hajókkal nyerték meg Európa legrégebbi tókerülőjét. A több cikkből álló sorozat egyfajta különleges hajótabló, és nem mellesleg a technika fejlődésének ívét is szemléletesen mutatja be. Sorozatunk második részében a 8R hajókkal foglalkozunk, amelyek legismertebb egysége a Tramontana, amellyel az első és mindmáig egyetlen női győztes, Gordon Evelyn diadalmaskodott.
Akik már vitorláztak távoli vizeken, azok láthattak már sok csodát: számos kikötőben se vége, sem hossza a hosszabbnál hosszabb luxusjachtok sorának. De vajon melyek a világ legdrágább vitorlásai? A therichest.com összeállításából megtudhattuk. Íme a lista – csak erős idegzetűeknek!
Kicsi vagy nagy, szépséges vagy funkcionálisnak tűnő, a hajókonyha alapvetően inkább csupán szükségkonyha, vagy szükséges kellék – derült ki a Balaton Boat Show alkalmával folytatott vizsgálatunkból. Ettől még persze vannak különbségek, jobb és rosszabb megoldások. Íme, mire jutottunk
Igazán nemzetközi szépség az Y7 kódnevű csoda: amerikai tervezés német rendelésre és gyártásra, skandináv formavilággal, mediterrán marinákba. Attól feltűnő, hogy egyáltalán nem feltűnő. Méregdrága árcédulája teszi igazán különlegessé.
Kövess minket a Facebookon is.