címke: 51. Kékszalag

2 hete
Mi a közös a hajókban és az autókban? Hogyan válasszunk hajót? Mekkora üzlet a vitorlázás? És miért mosolyog mindig Petrányi Zoltán, az 51. Kékszalag győztese? Többek között ezekre a kérdésekre adunk válaszokat a Vitorlázás Magazin most megjelent 2019/5-ös számában.
2 hónapja
Kékszalagról, tengeri szörnyekről és felfújható szörnyűségekről, a világ legpompásabb vitorlásáról, vitorlázó mesterfogásokról, és búvárkodásról is olvashat legújabb lapszámunkban, amelyben Litkey Farkas bemutat, Büki Gábor pedig kipróbál egy-egy hajót. És kiderül az is, hány kádnyi víz van a Balatonban. Íme a részletek!
2 hónapja
Lehet, hogy nem az idei volt minden idők legizgalmasabb Kékszalagja, de talán ez volt az elmúlt 20 év legszorosabb futama. Szinte minden csapatnak megvolt a maga 15 percnyi hírneve, a végén pedig nem az nevetett, akire automatikusan gondolnánk. Rekordok helyett váratlan fordulatokat hozott a verseny. Összefoglaló.
2 hónapja
Némi kárpótlást jelent az idei Kékszalagot rövid ideig vezető, mindvégig az élbolyban hajózó, ám végül a hetedik helyen befutó RSM2 csapatának, hogy a „rájátszást”, vagyis az Audi Race Cup-ot ők nyerték.
2 hónapja
Meglepetéssel zárult az 51. Kékszalag: Petrányi Zoltánék új hajója, a Racing Django nevű D35-ös ért célba elsőként hajnali fél egykor a rendkívül gyenge szélben zajlott versenyen.
2 hónapja
Ahogy megszokhattuk: a Kékszalagon nemcsak megszállott vitorlázók, hanem hírességek, színészek és sportolók is rendre elindulnak. Az idén Szabó Krisztián ralikrossz Európa-bajnok autóversenyző színesíti a mezőnyt az Elanor nevű hajón.
2 hónapja
Gyenge magassági hidegfront, illetve nyugati irányból fölénk sodródó nedves levegő teszi labilissá a légkört az 51. Kékszalag Nagydíj alatt az Országos Meteorológiai Szolgálat prognózisa szerint.
2 hónapja
Idén csak két 29er indult a Kékpántlikán, el is vitték az első két helyet. A friss szélben a mezőny a nagyobb kört teljesítette.